Kontakt

Diesel Auto Junek s.r.o.

Židněves u Mladé Boleslavi


otevírací doba:

Pondělí   10-17
Úterý       10-17
Středa     10-17
Čtvrtek    10-17
Pátek       10-17

Sobota  9.30-13
Sobota odpoledne a neděle otevřeno po telefonické domluvě

Otevírací doba v týdnu a o víkendu se může lišit, doporučujeme VŽDY, pokud se k nám rozhodnete vydat, ZAVOLAT předem a informovat se, PROHLÍDKU vozu lze uskutečnit i mimo otevírací dobu a o víkendu po telefonické domluvě.


mobil:
(+420) 606 44 44 98
tel./fax: (+420) 326 399 399
E-mail:
diesel.auto@seznam.cz

Statistika

TOPlist

PLNÍME KLIMATIZACE CHLADIVEM R134a  a  R1234yf na počkání

 

ROBINAIR AC788PRO

Proč provádět servis a údržbu autoklimatizací?

Z každé autoklimatizace se i u nového vozu ztratí během roku cca 10% chladícího média, tím dochází ke snížení chladícího výkonu a k většímu namáhání mechanických komponentů.

V chladící soustavě je navíc rozprášen speciální olej, který má vysokou schopnost na sebe vázat vlhkost, která není v systému žádoucí a je třeba ji odstranit.

Z tohoto důvodu výrobci doporučují údržbu a vyčistění chladící soustavy alespoň jednou ročně.

Vyčištění a znovu naplnění autoklimatizace vám přinese:

* prostředí uvnitř automobilu bez bakterií a plísní,

* zdravější vyšší výkon a efektivitu samotné klimatizace,

* čistý vzduch v autě bez „zápachu“.

Základní informace o přístroji:

ROBINAIR AC788PRO - Přístroj pro servis klimatizací chladivem R134a.

Tento přístroj pro servis klimatizací patří do nejvyšší kvality. Tyto přístroje z produkce představují špičku v této kategorii. Jsou konstruovány podle náročné normy SAE J2788. Přístroje této řady doporučuje většina významných výrobců automobilů (např. Volkswagen, Audi, Škoda, SEAT, Mercedes-Benz, BMW, Ford, Opel/GM, Fiat, Renault, Volvo, Jaguar, Land-Rover, Aston Martin. Nissan, Mazda, Hyundai, MAN, Scania, DAF atd.).

Přístroje jsou skutečně plně automatické. Po zadání příslušného typu vozu z databáze pracují zcela sami a mechanik se může věnovat jiné činnosti, aniž by přístroj musel nějak kontrolovat nebo činit ruční zásahy.

Plně automatický proces

* odsání a recyklace chladiva (čistota podle SAE J 2099)

* odvod opotřebeného oleje

* změření zbytkového tlaku

* naplnění čerstvého oleje a UV-aditiva

* vakuování

* kontrola těsnosti systému

* precizní naplnění systému chladivem (kvůli vyloučení možného poškození se systém plní jen přes vysokotlakou část okruhu)

Firma ROBINAIR v souladu s normou SAE J2788 vytvořila zcela novou koncepci plničky, nesoucí ve jménu i její označení. Se zvýšenou účinností (95%) provádí odsávání chladiva R134a a jeho recyklaci se snížením ztrát, odstranění nečistot z okruhu, test těsnosti, vstřik oleje, barviva pro zjištění netěsností, naplnění okruhu a test provozních tlaků v minimalizovaných časových intervalech.

Vysoká úroveň čištění chladiva (olej, vlhkost, nezkondenzované plyny) plně vyhovuje současným požadavkům na ekologické zacházení s chladivy v rámci požadavků Evropské unie

Přístroje této řady doporučuje většina významných výrobců automobilů (např. Volkswagen, Audi, Škoda, SEAT, Mercedes-Benz, BMW, Ford, Opel/GM, Fiat, Renault, Volvo, Jaguar, Land-Rover, Aston Martin. Nissan, Mazda, Hyundai, MAN, Scania, DAF atd.).

 

 

 

 

SPIN BENEDETTA DUAL X4 - Přístroj pro servis klimatizací chladivem R134a  a  R1234yf  v jednom.

Tento přístroj pro servis klimatizací patří do nejvyšší kvality. Tyto přístroje z produkce představují špičku v této kategorii. Jsou konstruovány podle náročných norem. Přístroje této řady doporučuje většina významných výrobců automobilů (např. Volkswagen, Audi, Škoda, SEAT, Mercedes-Benz, BMW, Ford, Opel/GM, Fiat, Renault, Volvo, Jaguar, Land-Rover, Aston Martin. Nissan, Mazda, Hyundai, MAN, Scania, DAF atd.).

Přístroje jsou skutečně plně automatické. Po zadání příslušného typu vozu z databáze pracují zcela sami a mechanik se může věnovat jiné činnosti, aniž by přístroj musel nějak kontrolovat nebo činit ruční zásahy.

Plně automatický proces

* odsání a recyklace chladiva (čistota podle SAE J 2099)

* odvod opotřebeného oleje

* změření zbytkového tlaku

* naplnění čerstvého oleje a UV-aditiva

* vakuování

* kontrola těsnosti systému

* precizní naplnění systému chladivem (kvůli vyloučení možného poškození se systém plní jen přes vysokotlakou část okruhu)